Jsme nemocnice,
kterým na Vás záleží.

Písecká nemocnice pracuje s podněty pacientů

Písecká nemocnice pracuje s podněty pacientů

Písecká nemocnice letos pokračuje v anonymizovaném průzkumu spokojenosti svých pacientů. Ti mohli už vloni vyjádřit svůj názor na přístup zdravotníků k nemocným prostřednictvím elektronických tabletů, umístěných v prostorách Transfuzního oddělení a Infuzního centra. Letos se k péči a přístupu nemocničního personálu mohou vyjadřovat znovu, tentokrát ale prostřednictvím tabletů u ortopedické a interní ambulance.

„Čekal jste na ošetření dlouho?“ nebo „Byl jste spokojen s přístupem personálu?“ Právě na takové dotazy mohou odpovídat lidé, kteří se do písecké nemocnice dostaví na kontrolu nebo ošetření. K tomuto účelu mají v čekárnách tablety s dotazníkem, který vyplňují formou odpovědí z několika nabízených možností. „Vyplněné dotazníky získáváme ihned po jejich odeslání. Můžeme tak přímo reagovat a v případě kritiky sjednat nápravu,“ uvedla hlavní sestra Nemocnice Písek Mgr. Květoslava Slabáková.

Výsledky průzkumu nemocnice zpracovává do ucelené statistiky, kterou si v této souvislosti vede. Všechny informace vyhodnocuje a dále s nimi pracuje. „Z dosavadního hodnocení vyplývá, že ke spokojenosti pacientů nejvíce přispívá co nejkratší doba v čekárně a milé sestřičky. Častokrát chválí jejich pozitivní přístup a obětavost,“ řekla hlavní sestra.

Elektronické tablety pro hodnocení spokojenosti pacientů budou u ortopedické a interní ambulance po celý letošní rok. Stejně jako vloni mohou pacienti dotazníky odesílat anonymně nebo s uvedením svého jména. „Zpětná vazba je pro nás důležitá, protože díky ní můžeme leccos zlepšit. Na základě některých podnětů jsme například začali školit personál v oblasti komunikace. Vyhověli jsme také přání jednoho z pacientů transfúzního oddělení, který si chtěl podávanou kávu míchat kovovou lžičkou namísto plastové,“ dodala Květoslava Slabáková.